Re: Instalacja OS2 na "beznapedowcu"...

Autor: Mariusz <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Sat 17 Nov 2007 - 00:36:51 MET

Vituniu wrote:

>Witam ponownie...
>
>Chcialbym zainstalowac Warp'a 4 na wykopaliskowym Thinkpadzie.
>Do dyspozycji mamy partycje Primary (druga, pierwsza z DOSem, ukryta),
>pliki instalacyjne OS/2 na trzeciej partycji oraz zmodyfikowane dyskietki
>startowe (bo oryginalnym nie podabaja sie dyski 4 GB) z wyedytowana
>sciezka do plikow instalacyjnych.
>
>Mimo to Warp uprzejmie prosi o nakarmienie go plytka CD...
>
>Nawet gdybym mial CD-ROM do tego laptopka, to i tak bylby
>on podlaczony ZAMIAST flopa, wiec jak nie urok to... ;)
>
>Poratuje ktos jakims pomyslem co robie nie tak?

> [...]
Litarz dysku jest zapisana w którymś pliku - jeżeli dobrze pamiętam,
nie tylko w zasadniczym configu...
Ja bym to obszedł z drugiej strony - bez grzebania w plikach
instalacyjnych.
Instalację wykonał bym na innym kompie na dysku oznaczonym tą samą
literą co docelowa.
Instalacja uzupełniona dołączeniem sterowników z końcowym przełączeniem
na VGA.
Następmie kopia na beznapędowca i włączenie odpowiednich sterowników...

--
Mariusz