Re: No i po upgrade.

Autor: Jan Gromadzki <jg_wp_at_poczta.wp.pl>
Data: Tue 08 May 2007 - 08:43:11 MET DST

Ponure Zacietrzewienie <trasz_niusy@buziaczek.pl> wrote:
[...]
> MacOS 10 jest systemem ladnych kilka lat mlodszym niz Linux, a udzial
> w rynku desktopow wywalczyl sobie wiekszy.

No tak, Ponure Zacietrzewienie to chyba niezbyt dobry nastrój do
dyskusji, popadamy chyba w demagogię. Tak to sobie możemy dyskutować do
upadłego.
Moja replika: Slack 11 (jesień 2006) jest jeszcze młodszy od
MacOS 10 a o Ubuntu to nawet szkoda wspominać - ma numerek tylko 7.04
i istnieje od paru lat. Mnie tam nie przeszkadza, że nie
wszystkim linux się podoba, nie rusza mnie nawet jak niektórzy
oświadczają, że windows to najbezpieczniejszy OS. Proponuję zakończyć
wątek, zwłaszcza, że jest to lista Ś.P. OS/2.

Pozdrowienia

JG