virtualization program -- skąd wziąć dyski butujące?

Autor: Ron Weezly <weezly_at_mac.com>
Data: Fri 20 Apr 2007 - 23:07:11 MET DST

No w³a¶nie. Mam wszystkie no¶niki ale nie mam pieca z napêdem
dyskietek, w dodatku mam tylko oryginalne dyskietki a tam jest
ograniczenie do wielko¶ci partycji dysku... Jest gdzie¶ miejsce w sieci
gdzie mogê pobraæ te dyski w obrazach .ima? Bo z cdroma nie mo¼na
zbutowaæ instalki a obrazki na dysku niestety nie nadaj± siê dla
programu do virtualizacji.

Moje pytanie to tylko czy jest gdzie¶ miejsce z takimi obrazami
dyskietek. ca³± resztê mam.

weez