Re: No i po upgrade.

Autor: Byly_OS2-Fan <bb.mull_at_gmx.net>
Data: Thu 29 Mar 2007 - 21:39:02 MET DST

Jan Gromadzki wrote:

> On Wed, 28 Mar 2007 22:06:29 +0200
> Byly_OS2-Fan <bb.mull@gmx.net> wrote:
>
> [...]
>
> Właśnie! to ciągle realna perspektywa.

> No, to jest faktycznie skandal (+ np., te tysiące virusów i innego
> paskudztwa), ale fanom to wszystko jakoś nie przeszkadza. A
> propos tego problemu, to całkiem niedawno obyła się mała kontrowersja w
> związku z nowym systemem "zabezpieczeń" w winVista i znowu okazało sie,
> ze to co ludzie z zewnątrz uważają za błąd w zabezpieczeniach, to dla M
> $ jest "feature".

Przeciez o to im chodzi...!
To jest stara polityka M$. Te wszystkie dziury zostawiono w systemie
specjalnie...!!!

Nie mam ochoty (czasu) sie nad tym tutaj rozwodzic, ale to byl powod, ze
M$ "zwyciezyl"
Powiazane to jest scisle ze swiatem polityki. Chodzi o to, by pewne sluzby
rzadowe mialy _pelna_ kontrole nad spoleczenstwami

Swiat M$ umozliwia kontrole nad kazdym kompem. I tak dzieje sie juz od kilku
lat!
I to nie tylko w Polsce

A co do Visty... - dopiero sie niektorzy zdziwia, gdy ni stad, ni zowad
zaczna dostawac regularne rachunki za rzeczy, ktore zassali "potajemnie" z
internetu.
A jesli ich nie uiszcza to... - chmmm..., beda mogli sobie ewentualnie
zainstalowac linuxa na niedzialajacym kompie z "Vista"...

No coz....,
- po co sie wysilac i uruchamiac jakies tam zaklady produkcyjne z
niewiadomym efektem, jak mozna zarobiac dobre pieniadze prawie bez zadnych
nakladow.
Po prostu tworzy sie wirtualne struktury, ktore umozliwiaja robienie takich
businesow...

Mam obawy, ze jesli M$ zwyciezy (i wszyscy, ktorzy sa z nimi) to za...
powiedzmy... kilkanascie-, dziesiat lat, by odsluchac jakiegos nagrania lub
zobaczyc jakis film trzeba bedzie za kazdym razem placic...

Pozdrawiam