Re: No i po upgrade.

Autor: Artur Alinowski <Artur.Alinowski_at_DEV.DRZEWO.itpp.pl>
Data: Thu 22 Mar 2007 - 12:21:50 MET

Ninik wrote:
> Netlabs i Serenity myślą szczerze nad kupnem tych źródeł, ale nie wiem
> czy to ma sens, bo co z nich, jak nie ma specyfikacji nowego sprzętu?
> Linuksiarze mają niewiele lepiej - dostają po binarce do drivera, która
> działa tak mocno średnio.

Ale działa, u mnie na SUSE drivery do Nvidii działaja całkiem sprawnie
choć różne głosy na ten temat w sieci krążą.

> Prawdę mówiąc to nie zauważysz wielkiej różnicy przy tej rozdzielczości
> na kabelku analogowym. Co innego gdybyś miał jak ja 22 calowy monitor i
> próbował rozdzielczości typu 2048x1536 + odświeżanie np na 90Hz. Niezbyt
> dobry kabelek i takie przesyłanie robi mydełko z obrazu. Przy Twojej
> rozdzielczości nie masz różnicy widocznej.

No tak, zawsze mogę się przełączyć na analog. A nie przepraszam, nie
mogę. Na złączu analogowym jest przypięta druga maszyna. To może kupię
sobie kvm. :>

> Jesteś i tak w milion razy lepszej sytuacji niż ja mam siedząc z geforce
> 7600...

Nie jest dla mnie wielkim pocieszeniem że ktoś inny ma gorzej. ;)
Jakiś czas się zastanawiałem czy może nie przejść na ECS. Nowszy, lepszy
i w ogóle. Nawet przetestowałem sobie 2 w wersji beta. Ale w związku z
tym nieszczęsnym LCD i brakiem perspektyw na poprawę sytuacji wydawanie
ładnych paru stów jakoś zaczyna tracić sens.

Pozdrowienia

--

FROM: Artur Alinowski
HOME: artali@DRZEWO.wp.pl