Re: No i po upgrade.

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Fri 30 Mar 2007 - 23:05:18 MET DST

RafalZ wrote:
> Nie przepadam za Linuksem i KDE ale wiem, şe moşna go sobie zrobi�
> czarno-bia�ego. Zniknie jeden z Twoich kluczowych problemów twojej
> niech�ci do tego managera okien.

KDE mnie zniechęca milionem takich drobiazgów, ale brakiem wielu cech
też. To po prostu manager nie dla mnie. Zobaczymy gdzie się zatrzymam,
ale to co oglądałem jest ideologicznie wieki za PM :(
Szczerze to mnie jądro nie obchodzi, drivery też czy również filesystemy
czy inne, ale jakby jakiś linuks miał tę powłokę to bym mógł się
przesiąść bez bólu.

ps. któryś z nas psuje kodowanie, zgadnij kto? ;)

--
                )\._.,--....,'``.      fL     Dominik Chmaj :: gg:919564
  .b--.        /;   _.. \   _\  (`._ ,.     http://www.dominik.chmaj.net