Re: No i po upgrade.

Autor: Leszek Kubrak <lesiok_at_infokub.com.pl>
Data: Tue 27 Mar 2007 - 11:02:06 MET DST

Lech Wiktor Piotrowski wrote:
> [...]
<...>
> Mi sie nie usmiecha po prostu koncepcja godzinnej rekompilacji i paru
> "fajnych" rzeczy zwiazanych z taka a nie inna architektura jadra linuxa. A co
> do upowszechniania - historia systemu Billa G., a takze OeSa pokazuje, ze
> upowszechnianie nie musi miec nic wspolnego z jakoscia.
>
> LWP

Historia zna wiele takich przypadków. Już Kopernik stwierdził, że
"pieniądz gorszy wypiera pieniądz lepszy". A z czasów nam bliższych
podobnie było z kasetami magnetowidowymi. Na rynku konsumenckim
najbardziej rozpowszechnił się standard VHS, który z technicznego punktu
widzenia był najgorszy, ale miał najlepszy marketing.

Leszek KUBRAK