Re: ecomsttion 1.0 i am 64

Autor: Mariusz <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Wed 03 Jan 2007 - 07:45:33 MET

Adam Płaszczyca wrote:

>Bardzo istotnego nie, za to wiele mało istotnych, acz wygodnych
>ułatwień.

>Wiesz, jak mi się zaczęły kłopoty z TCP/IP to właśnie na eCS się
>przesiadłem.

A ja się wkurzyłem, wykasowa łem partycję systemową do zera i wpisałem
to, co miałem zalkepane na CD - instalację z poprawkami realizowanymi
jakieś pół roku temu. :)

Jak zwykle w OS/2 - pogło - system działa bez gadania, wszelkie programy
odpalają się prawidłowo, więc bez problemu mogę przystąpić do ponownego
"ECS_owania" mojego Warpa... i jak doświadczenie uczy - znajdę element,
który tak dziwnie haczy...

Do speców od sprzedaży ECS mam jedną podstawową uwagę - jeżeli robi się
demo systemu, którego immanantną cechą jest odmienny system plików i
szereg bajerów umożliwjających konfigurację w zakresie daleko szerszym
niż ma to miejsce w najpopularniejszym badziewiu zwanym WIN, to należy
te opcje udostępnić potencjalnym kupcom.
Demo, które nic nie pokazuje poza działającą przeglądarką, nie jest
żadnym demo! - mam stare demo Warpa 3.0 - jest śliczne, choć i ono nie
pokazuje wszelkich możliwości. Jeżeli wtedy wskazano by że Excel i Word
działają, że niemal wszelkie gry dla win 3.11 działają, to podejście
klientów było by inne...

Teraz już inna firma zabrała się za sprzedaż systemu, lecz wali ten sam
błąd - demo bez aplikacji biurowych - ale za to z pasjansem - beznadzieja!

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
	< OS/2: Logic, not magic >

Przesylka sprawdzona - nie wykryto wirusow.

Przesylka sprawdzona - nie wykryto wirusow.