Re: ecomsttion 1.0 i am 64

Autor: Grzegorz Caban <cabangrz_at_gmail.com>
Data: Tue 02 Jan 2007 - 14:30:26 MET

Witam kolegow z grupy OS2
Jestem nowy w brazy i mam kilka problemow z Warpem 4 PL kturego posiada
dzieki jednemu z czlonkow Pozdr
1.Jak zrobic zeby Warp wyciagal 32 bitowy kolorek
   narazie uzywam go na MS Virtual PC 2004
   bo niemoge go zainstalowac na swoim PC raz brak sterownikow dwa pdczas
instalacji widze czerwony ekran i CDINST2.EXE niemoze wruccido dysko
zrudlowego
2.Jezeli bym chcial nabyc podzespoly do kturych Warp psiada sterowniki
nominalnie (plyta gluwna,dzwik, grafika,siec) to co koledzy polecaja namysli
mam jak najszybszy sprrzet
3.Jezeli Warp niesprosta tym wymaganiom (w co wadpie) to z kond wykombinowac
eComa