Re: Siec i ECS 2.0 beta2

Autor: Lech Wiktor Piotrowski <lewhoo_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 24 Oct 2006 - 00:32:14 MET DST

OK, chyba juz wiem...

Wyglada na to, ze to ACPI...

Jak uruchamiam np. ACPIBattery.exe, to siec od rauz przestaje dzialac.

Co ciekawe, wydaje mi sie, ze nie ma konkfliktu przerwac - sieciowka siedzi na
11, a ACPI podobno na 9 (acz nie wiem, jak to sprawdzic). W dodatku wywalenie
ACPI z config.sysa powoduje, ze siec w ogole nie dziala, ani przez chwile ;)

Tak to jest z betami...

LWP

btw. czy usb i karta sieciowa na tym samym IRQ moze powodowac jakies problemy?