Re: Siec i ECS 2.0 beta2

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Mon 23 Oct 2006 - 03:35:08 MET DST

Lech Wiktor Piotrowski wrote:
> Nie za bardzo mam pomysl, jak dalej diagnozowac sytuacje. Pomoze ktos?

Rozumiem że masz tu na myśli tego realteka cały czas? Z nim nie powinno
być najmniejszych problemów, przynajmniej ja nigdy nie miałem.

Co do WiFi to masz tego widgeta do konfiguracji wlanu? Pytałeś mnie o to
na gg, ale usnąłem nad nim ;) Na warpstocku przekonałem się, że chodzi
to tylko nie zawsze z buta. Na prezentacji wieloschowków zestawialiśmy
hotspota i łączyliśmy się do niego przed, ale nie działało, w trakcie
prezentacji jeszcze raz postanowiłem spróbować, na ekranie wyświetlił
się wszystkim na szybko mój wzięty do schowka ekran, a prowadzący
oglądnął się i wycedził przez zęby "It's You!" ;)

--
   _|  _       o     o |_   Dominik Chmaj :: gg#:919564 :: icq:101929211
  (_| (_) (\/) | (\) | |\   http://www.dominik.chmaj.net :: skype:ninik_