Re: Re: Smart UPS i OS/2

Autor: Adam Płaszczyca <trzypion_at_oldfield.pulapka.org.pl>
Data: Fri 15 Sep 2006 - 08:23:30 MET DST

On Thu, 14 Sep 2006 17:21:03 +0200, Leszek Kubrak
<lesiok@infokub.com.pl> wrote:

>http://ecomstation.com/democd/

Ściągnąłem ;) Wygląda, że działać bedzie lepiej, więc nabyłem i się
zasysa.

Tak przy opkazji i dla potomności, eCS miał ten sam 'feature' z
puchnieciem tabeli routingu.
W końcu znalazłem sposób, działający zarówno w Warpie 4 jaki i w eCS -
wystarczy dodać maskę do domyslnej trasy, czyli polecenie:
route add default aaa.bbb.ccc.ddd
uzupełniamy i dostajemy:
route add default aaa.bbb.ccc.ddd netmask 255.255.255.255

Co prawda netstat -r wyswietla teraz nieco dziwnie, bo podaje trasę do
sieci 0 przez domyslny gateway, ale działa to dobrze.

Dzisiaj wypalę płytki z tego, co mi Serenity dało zassać i zaczynam
zabawę w instalację.
Pytanie za 100 punktów - jakie są plusy i minusy JFS-a w stosunku do
HPFS-a?
Maszynka oprócz serwowania poczty i www jest też serwerem newsów, co
daje bardzo dużą ilość małych plików (nieraz kilkaset tysięcy). Pliki
nie sa modyfikowane jedynie sa co jakiś czas kasowane, a w
międzyczasie potrzebnyjest do nich w miare szybki dostęp (indeksacja
msg-id). Użyć JFS-a czy HPFS-a?

No i jakie dodatkowe 'ficzery' mi dojdą? ;)