Re: Instalacja sieci w OS/2 Warp3

Autor: Mariusz <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Wed 23 Nov 2005 - 05:28:26 MET

Leszek Kubrak wrote:

> Jeżeli w tym miejscu nie masz wpisu Netbios over TCP to nie wiem.

Rozumiem, że karta była widziana przez system, gdyż miała zadeklarowany
sterownik.
Ale czy próbowałeś podpiąć ją do routera, nadać IP i zobaczyć jak
maszyna jest widziana
 z zewnątrz oraz jak system widzi istniejącą sieć?
Powinien bez problemu zobaczyć Net. na Teamie masz opis co i jak ustawić
w ramach MTPS.
Nie dopisuj niczego ponad wymienione tam niezbędne minimum - ja w
pierwszym momencie
 nie czytając, wypełniłem co się dało i miałem problemy z routingiem.
Żadnej automatyzacji ustawień - wszystko spod łapki - działa lepiej.

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
	< OS/2: Logic, not magic >