Re: Instalacja sieci w OS/2 Warp3

Autor: PawelR <pawel_at_poczta.pl>
Data: Wed 23 Nov 2005 - 15:45:08 MET

> Rozumiem, że karta była widziana przez system, gdyż miała zadeklarowany
> sterownik.
> Ale czy próbowałeś podpiąć ją do routera, nadać IP i zobaczyć jak maszyna
> jest widziana
> z zewnątrz oraz jak system widzi istniejącą sieć?
> Powinien bez problemu zobaczyć Net. na Teamie masz opis co i jak ustawić w
> ramach MTPS.
> Nie dopisuj niczego ponad wymienione tam niezbędne minimum - ja w
> pierwszym momencie
> nie czytając, wypełniłem co się dało i miałem problemy z routingiem.
> [...]

Cześć,
jak pisałem jestem totalnym amatorem OS/2
karta nie wiem czy została widziana przez system, wydaje mi się że nie do
końca ponieważ po instalacji sterowników wraz z Lan Managerem zaczął
pokazywać się błąd,
W czasie startu niby pisze że:
TCPNB 1.0 successfull loaded
NMDRV 1.0 loaded successfull
SOCKETS 2.3 successfully loaded

nie łąduje się NETWKSTA.SYS

SYS1719: The file c:\Lanman\netprog\netwksta.sys specified in the IFS
 statement
on line 89 of the CONFIG.SYS fie does not contain a valid device
 driver or file system driver. Line 89 is ignored.
Press Enter to continue ...

Pozdr.
Paweł