Re: Re: Bed sektory na HDD

Autor: gomez <gomez_at_wp.pl>
Data: Mon 31 Oct 2005 - 22:03:30 MET

Witam
...ciach...

Dzięki a tak szybki odzew.

Plan działania przyjełem taki:
1) zgrać z HDD co się da w jego aktualnym stanie
2) uruchomić system z uszkodzonego dysku lub naprawić/zaznaczyć bed
sektory - nie wiem jaka kolejność bęzdzie najbezpieczniejsza
3) po wszystkim to co sie dało uratować sklonować na sprawny dysk

Reanimacja samego systemu to tylko mała część mojego kłopotu. Problem
stanowi odzyskanie pełnej sprawności programów zainstalowanych na tym HDD a
pracujacych pod OS2. Programy te służą do sterowania pewnymi urządzeniami,
mają ok 10lat (tzn. te programy) i niema sladu ani po ich instalkach ani po
osobach które je instalowały. Ponadto w trakcie ich uzytkowania rózni
uzytkownicy poczynili pewnych modernizacji oraz aktualizacji w tych
programach więc nawet posiadanie instalek nie rozwiazałoby w pełni problemu.

Dzieki za pomoc oraz informacje (m.in o DFSee), przynajmiej mogę od czegoś
zacząć.
Pzdr.