Re: Re: Bed sektory na HDD

Autor: Lech Wiktor Piotrowski <lewhoo.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 31 Oct 2005 - 19:10:43 MET

Mariusz <mbs@granit.univ.szczecin.pl> napisał(a):

> Pytanie czy chodzi o uruchomienie koniecznie systemu siedzacego na
> dysku, czy tylko w celu przekopiowania danych i programów. W drugim
> przypadku sprawa jest prosta - restart z dyskietek systemowych i
> odpalenie FC.
> Kopiowanie na drugi dysk w tym przypadku nie powinno byc wielkim
> problemem, jednak pliki uszkodzone moga; nie zostac' wykryte w czasie
> kopiowania.
> DFsee jest OK ale zabawa w naprawe dysku grozi utrata wszelkich danych -
> wiec pierw kopiuj calosc- jak leci.

To moze nie byc najlepsze rozwiazanie - nie wiem, jak przy bad secotrach, ale
przy problemach z odczytem z dysku, jakie mialem, system potrafil strasznie
dlugo sie meczyc przechodzac nad bad sectorem. Dfsee, ktore potrafi kopiowac
"inteligentnie" (tzn. jest przygotowane na to, ze natknie sie na bad sectory),
powinno uprzyjemnic ten proces. Ale nie wiem, nie probowalem - te
"inteligencje" wprowadzono juz po moich problemach :)

LWP