Re: Neostrada

Autor: Lech Wiktor Piotrowski <lewhoo.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Sun 16 Oct 2005 - 01:15:17 MET DST

Ninik <ninik@dominik.kei.pl> napisał(a):

> Możesz psioczyć, ale przydaje się :) Jak braqt kupował półtorej roku temu
> to też mówiłem, że po co, okazuje się jednak że często "...a szkoda że nie
> mam notebooka" ;)
> Prezentacje czy spotkania w pracy, do tego Ty nie jeździsz do domu i nie
> musisz się pociągiem bujać, a w domu kłócić z siostrą o _swój_ komputer
> jej podarowany (i tak Ci pozmienia tapety na jakichś raperów, a wieczorem
> obowiązkowo _musi_ na gg). Widzisz... cały urok kompa wszędzie :D

Mity. Nie mowie, ze w Twoim wypadku, ale mity. Podam przyklad komorki: mialem
3 lata, rozpadla sie. Nie kupuje nowej. Czy by sie przydala? Tak, ktos probuje
sie ze mna skontaktowac na nia raz na dwa tygodnie. Ja z innymi kontaktuje sie
poprzez bramki. Czy moze byc potrzebna? Alez oczywiscie. Ale mnie umiarkowanie.

Nad notebookiem myslalem i moglbym go sobie kupic. Kupuje inne rzeczy, bo mi
sie NIE_PRZYDAJE. Mam komputer w domu, mam komputer na uczelni. Pewnie z raz
do roku pokazuje seminarium i wtedy przez 1.5 godziny potrzebny mi jest
notebook ;) Moglbym go rowniez miec na wakacjach, ale wowczas nie bylyby to
wakacje.

Nie mam pojecia, do czego moglby mi sie jeszcze przydac, skoro oprocz tego ze
jest przenosny, to pod wiekszoscia wzgledow jest gorszy od stacjonarnego. Nie
mam notebooka, bo nawet w celach konsumpcyjnych staram sie z glowa wydawac
swoje pieniadze.

LWP