Re: Upgrade - czy mozliwy/sensowny?

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Fri 12 Aug 2005 - 14:00:50 MET DST

Jacek Poszytek <szytek@hermes.umcs.lublin.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Obecna konfiguracja mojego systemu: Warp 4 (UK) + fixpack 15 (US).

Spokojnie wystarczy do tego by zainstalować ff :)

> Pierwszy warunek spelniony ale co z pozostalymi, gdzie sie sprawdza jake
> wersje mam zainstalowane. Skad je pobrac (najlepiej z szybkiego serwera)
> i czy mozna miec je bezplatnie.

Takie polecenia:
syslevel
inetver
Co do fixów to leżą to tu, to tam :) SAm fizowałem w eCS właściwie tylko
mptn'a fixem z hobbesa.

> linki ale do fixpakow MPTS i TCP/IP na serwerach IBM. Inne adresy
> ewentualnie kieruja na strony IBM, ktorych juz nie ma.

Tu był jakiś spis..
http://os2.in.ru/
No ale nie wiem jak aktualny. Wszystkie fixy ładnie były na stronie eCS,
czyli na łamach serenity systems, ale niestety dla nabywców eCS. Można
jeszcze szukać po stronach różnych, np na os2 world.

> Czy powinienem dodatkowo zainstalowac Jave, niekiedy wyskakuje okienko
> "Unsupported Java version". Obecna wersja nieznana (zdaje mi sie, ze cos
> instalowalo sie razem z netscape ale bylo to kilka lat wstecz i nie
> pamietam a i nie wiem jak sprawdzic).

Javę można sobie zainstalować albo ze strony innoteka albo ze strony
goldencode, obie to implementacje 1.4, ale jak dla mnie tylko
przeszkadzają w www, nic co w javie nie da się zastąpić czymś innym a
prostszym. Zainstalowaną jednak mam ale nie używam, bo denerwuje mnie jej
szybkość (jak to javy).

--
  _|  _       o     o |_    Dominik Chmaj :: gg:919564
 (_| (_) (\/) | (\) | |\   http://www.dominik.chmaj.net