Re: Re: NAT

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Wed 22 Jun 2005 - 10:40:05 MET DST

Leszek Kubrak <lesiok@infokub.com.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Osobiście nie miałem żadnej Toshiby, ale znajomi owszem. I ich reakcja
> jest ostatecznie zawsze taka sama : nigdy więcej. Bardzo zawodne.

Jakie toshiby bywają wiem, jedne drugim nierówne, jak wspominałem jedynie
seria portege mnie tu interesuje, a ta niestety nie ma odpowiednika w
IBM'ie.

> A moje Thinkpady walą o glebę, jeżdżą samochodem po różnych dziurach i
> nie robi to na nich żadnego wrażenia. Poza tym do Thinkpada możesz
> dokupić dodatkową baterię wkładaną do Utrabaya i wtedy 6-7 godzin pracy
> non stop. Niech jakaś Toshiba spróbuje podskoczyć :-)

Owszem super sprawa, w ibm'ach podoba mi się kilka rzeczy, np trakcball,
chociaż jego kolor jest okrutny ;) Tak samo jak wszelkie naklejki,
wolałbym gdyby były mniej wyróżniające się :)
Ultrabay rozumię to ten slot na cd? Widziałem gdzieś na www jak wkładali w
niego rozszerzenie do numerycznej klawiaturki - ciekawa sprawa.. A jak
rozmiar tej bateryjki? Bo ogólnie zewętrzne można podpiąć do większości
lapcioków, tylko nie zawsze wyglądają najlepiej ;)

--
  _|  _       o     o |_    Dominik Chmaj :: gg:919564
 (_| (_) (\/) | (\) | |\   http://www.dominik.chmaj.net