Re: Re: NBP w Mozilce

Autor: Mariusz <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Thu 19 May 2005 - 07:48:17 MET DST

Leszek Kubrak wrote:

> Mariusz wrote:
>
> <ciach>

> Raczej chodziło mi o to, że błąd wcale nie musi być po stronie NBP.
>
> Jak sama nazwa wskazuje używasz Mozilli w wersji PRZED pierwszym
> oficjalnym buildem. Błąd może być właśnie tam, a strona NBP może być
> zrobiona w 100% zgodnie z obowiązującym standardem.

Wina leży po stronie Mozilki, ale trochę poczytałem, trochę pogrzebałem
w ustawieniach i jest znacznie lepiej. Przed chwilą dla kontroli
wskoczyłem na tą stronkę i na dziesięć, tylko jedno okno otworzyło się
nieprawidłowo, przy czym
  powrót do niego po kilku innych oknach dał wynik prawidłowy.

Zaś co do strony - właśnie mi na to wygląda, że robił ją ktoś dobry, w
bardzo niewielu miejscach można
próbować się doczepiać. Zwylke pyskuję na wymiary grafiki - popatrz na
monetkę - ale w tym przypadku
 ta chorrendalna rozdzielczość jest uzasadniona - u minie to nie działa,
ale Firefox ma opcję powiększnia
- zobacz jak ładnie możesz ją oglądać - dobre!

Choć kolor, którego nie lubię, to jest na tej stronie coś co cieszy oko
- konsekwencja i pewna prostota
grafiki i rozwiązań ( nie mówię tu o tym co stoi w kodzie strony) - brak
jest błyszczków, żadna rakieta nie startuje
 z lewej do prawej, a nawet odwrotnie:), orzeł dziobem nie kłapie, a po
owej monecie nie wędruje żadna
cholerna gwiazdeczka, która spowalnia komopa - czyli całość bez
nowomodnego flaschowego baroku:)

Czyżby spod łapki nalisane? czy raczej patrząc na kolorki w kodzie -
jednak milutki, krajowy pajączek?
Jak obstawiacie?

A!!! - jeszcze jedno! - tu pochwała ! znaleziono sposób na zachowanie
praw autorskich prezentowanych tekstów - siedzi ukryte w kodzie! - nie -
tego nie pisał byle dupek.

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
	< OS/2: Logic, not magic >