Re: Re: NBP w Mozilce

Autor: Mariusz <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Wed 18 May 2005 - 07:08:21 MET DST

Leszek Kubrak wrote:

> FireFox 1.0.3 działa bezproblemowo

A wyobraź sobie, żem trochę ślepy! - strona chodzi, tylko jest mały
szpas pionowa listwa kierunkowa
 ma monitorku 14" i rozdzielczości 800/600 robi się na szerokość ekranu,
a ja nie zauważyłem poziomego paska przewijania - jest jakać drobna
niezgodność - strona główna czasem wyświetli się OK, a czasem jest
tylko do przewijania - ciekawy patent:) - ładuje się trochę długo ale
trzeba przyznać, że wygląda to dobrze
 i nie zauważyłem zbędnych bzdetów.

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl