Re: Re: Trap 000e?

Autor: Mariusz <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Mon 09 May 2005 - 20:40:49 MET DST

Ninik wrote:

>Właśnie to mnie zastanawia, mam jakiegoś pecha ostatnio do dysków, warpa
>CP na szybko zainstalowałem na innym dysku....
>
> ....zy ktoś z was wypalał może kiedyś jakieś livecd z
>os/2?

Masz na myśli bootowalny CD? - bo taki zwykły magazynowy, moim zdaniem
lepiej gdy jest pakowany.
Te, które mam pakowane RAR-em, po przegraniu działają, kopiowane nie
zawsze - gubią się pliki ukryte
 i atrybuty rozszerzone, robi się bałagan po stronie obsługi winos2 i
dźwięku.
- później wygląda to tak, że niby OS stoi, ale jest tak lekko na bani i
łatwo go wywalić.

Właśnie teraz na takim czymś pracuję i w chwilach wolnych szukam tego
właściwego babola,
 gdyż niekoniecznie komunikaty są trafne - opracowano je dla systemu
czystego -
 bez dopałek po stronie tego co jest na dyskach i monitorze.
Jak dobrze się nagrzebie to i obsługa dźwięku potrafi twierdzić, że jej
nie ma choć słychać jak należy:))

Nieco gorzej gdy maszyna nie chce zaakceptować dysku - ja zrobiłem unik
i dałem taki dysk jaki chciała...
- a co? będę się kłucił z maszyną?? :)

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl