Re: Trap 000e?

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Sun 08 May 2005 - 18:36:35 MET DST

Leszek Kubrak <lesiok@infokub.com.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> No to spróbuj odtworzyć partycję z systemem na innym dysku. Może zbieg
> okoliczności i dysk w miejscu partycji diabli wzięli...

Właśnie to mnie zastanawia, mam jakiegoś pecha ostatnio do dysków, warpa
CP na szybko zainstalowałem na innym dysku, niedługo to wymieniam, chyba
zostane przy właśnie warpie CP, jakoś znudziły mi się gradientowe okienka
i podobne, za to to co on oferuje jest fajne. Wpadam w jakiś minimalizm
ostatnio :)) Ale nic, czy ktoś z was wypalał może kiedyś jakieś livecd z
os/2? bo widzę, że instalka ecs'a sobie bangla w taki sposób?

--
 (_| (_) (\/) | (\) | |\   Dominik Chmaj :: gg:919564 :: dominik.kei.pl