Re: webalizer dla os/2

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Mon 07 Mar 2005 - 16:34:32 MET

"Leszek KUBRAK" <info@infokub.com.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> To nie bardzo wiem. Nie mam w tej chwili czasu.
> Może jutro znajdę godzinkę, to spróbuję coś wykombinować.

Będę Ci bardzo wdzięczny, niestety google milczy na temat tego co może być
źle, również wszystko sprowadza się do wspomnianego efektu (ewentualnie
bez tych powtarzających się linijek jak wyłączyć debug). Dlatego właśnie
zależy mi na jakimś działającym przykładzie. Dzięki z góry! :)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564