Re: Bank on Line i OS/2

Autor: Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>
Data: Mon 07 Mar 2005 - 16:38:33 MET

On Mon, 07 Mar 2005 16:09:09 +0100, Adam Płaszczyca wrote:

>Java Skrypt :D

Adaś, Java i Java Skrypt mają wspólne tylko cztery literki w nazwie.
Ale nie przejmuj się. Nie ty jeden popełniasz ten błąd.

Powiem szczerze, że nie bardzo sobie wyobrażam zrobienie jakiegokolwiek
serwisu interaktywnego bez wykorzystania JavaScript chociażby do weryfikacji
wprowadzanych danych. Bezsensowne jest przełożenie takich operacji na serwer.

Leszek KUBRAK <info@infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21