Re: Jak sprawdzi ć kto uż ywa pliku?

Autor: Mariusz <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Sat 26 Feb 2005 - 23:01:36 MET

Ninik wrote:

>Mariusz <mbs@granit.univ.szczecin.pl> nakombinował(a) coś takiego:

>Tak, bo czasem zdarza się że coś jest tak używane i nie wiem przez co a
>nie chce wywalac wszytsko z pamięci i znów uruchamiać.

>O tym wiem, ale to rozwiązanie restartowe, a chciałbym bez takich ;)

>Lepiej nie puszczać binariów na grupę ;) Z plikami owymi radzę sobie, ale
>właśnie nie chcę restartować komputera.

Jak zrobić to na gorąco - nie wiem :-\
Mogę tylko powiedzieć, że to co używane aktualnie pokazuje mi Process
Status, ale czagoużywają wskazane w nim programy, już nie pokazuje.
A sprawdzałeś powiązania tego pliku - jak na piechotę - bezpośrednio z
ustawiń nie widać, to jest programik do tego chyba nazywa się Asoedit -
daaaaawno nie był mi potrzebny.

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
	< OS/2: Logic, not magic >