Re: Jak sprawdzi ć kto uż ywa pliku?

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Sat 26 Feb 2005 - 16:37:57 MET

Mariusz <mbs@granit.univ.szczecin.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Musisz koniecznie to wiedzieć ?

Tak, bo czasem zdarza się że coś jest tak używane i nie wiem przez co a
nie chce wywalac wszytsko z pamięci i znów uruchamiać.

> Stwórz sobie dyskietkę startową (pojedyncza! i dyskietkę narzędziową z
> FC - wtedy do woli będziesz mógł grzebać na dysku ( w mojej wersji nie
> zmieścił się sterownik CD)

O tym wiem, ale to rozwiązanie restartowe, a chciałbym bez takich ;)

> Jeżeli chcesz prześlę Tobie moje dyskietki na priva - Fc do startu żąda
> dodatkowych plików - nie będziesz musiał ich szukać.
> Puścił bym to na listę, ale nie przechodzi.

Lepiej nie puszczać binariów na grupę ;) Z plikami owymi radzę sobie, ale
właśnie nie chcę restartować komputera.

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564