Re: problemy z Samb ±

Autor: Marek Wojciechowski <mapson_at_pg.gda.pl>
Data: Sun 16 Jan 2005 - 11:46:37 MET

On Sat, 15 Jan 2005 16:08:10 UTC, Bartosz Tomasik wrote:

> Mam sobie problem z samb±, a konretniej z netdrive i sambowym pluginem
> do niego. Nie działała mi ani stara wersja (2.2.3 i plugin 3.0) ani nowa
> (netdrive 3.0 i plugin 3.0.9b2). I w zwiazku z tym powstaje pytanie:

U mnie działa całkiem nieĽle. Jedyny problem jaki mam to polskie
znaczki. Jeżeli plik czy katalog na dzielonym zasobie ma w nazwie
jaki¶ ogonek, to nie mam do niego dostępu.

> - czy samba rozroznia wielkosc znakow?

To chyba zależy od oryginalnego systemu plików, który jest dzielony.
Wła¶nie sprawdziłem, że w jednym katalogu nie mogę utworzyć plików
"Test" i "tEsT".
O ile się orientuję, to ten katalog jest eksportowany z windy.

> - ktore z pol sa wymagane

Chyba żadne. Wszystkie maj± teoretycznie sensowne domy¶lne parametry.
Ja najczę¶ciej wpisuję tylko grupę w polu "Workgroup"

> - ktore z pol workgroup musi pokazywac ktora grupe?

Ja mam tak:
Master: Workgroup Workgroup
Workgroup: takagrupajak±mikazałwpisaćmójISP

Marek