Re: problemy z Samb ±

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Sun 16 Jan 2005 - 08:53:16 MET

Bartosz Tomasik <ihsiak@REMoVECAPS2.pl> nakombinował(a) co¶ takiego:
poprawki kompozycyjne, drobne poprawki błędów
> zapomniałem, z FC dostaje komunikat: network access denied.

Ja tam wolałem windziarzy nauczyć obsługi FTP ;)
..wystarczyło im pokazać brute-force'owy programik do łamania haseł na
katalogi w windzie ;) W aktualnej sieci mam 3 windy, freeBSD no i ja,
szybko się okazało, że FTP jest de best i tak :)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564