Re: historia w mozilli

Autor: Mariusz <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Wed 29 Dec 2004 - 19:04:22 MET

Ihsiak wrote:

> Nie koniecznie panie Mariuszu :) jeśli plik jest otwarty, a część jego
> danych rezyduje w pamięci cache, to naturalnie, że po "padzie"
> systemu, taki plik znajduje się w stanie "dziwnym"... a, że chkdsk
> naprawie stany dziwne w ten sposób... (znaczy konkretniej, podejżewam,
> że ten plik ląduje w jakimś FOUND0 czy coś)

To uzasadnienie mnie przekonuje - tylko dla czego nie ma kopii zapisanej
na dysku, gdy część danych jest w "locie"? Wyobraż sobie bazę danych,
lub arkusz kalkulacyjny, które by tak działały! Powinien być realizowany
zapis historii co jakiś czas.

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
	< OS/2: Logic, not magic >