Re: SDI, DSL, ADSL, itp.

Autor: Mariusz <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Wed 29 Dec 2004 - 18:42:28 MET

Ihsiak wrote:

> robi się tak, że się wypowiada umowe... i podpisuje na nowo na
> warunkach promocyjnych :) (sprawdzone w praktyce :)) no tylko trzeba
> nie przegapić momentu końca "promocji"

W praktyce wypróbowane jest jeszcze coś innego - neostrada z możliwością
podziału, drobny serwerak i dynamiczny dostęp radiowo-linkowy kilku
użytkowników - koszt 50 zł na twarz:) - no oczywiście na wstępie
plus koszt sprzętu (anteny robione w garażu).

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
	< OS/2: Logic, not magic >