Re: historia w mozilli

Autor: Mariusz <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Wed 29 Dec 2004 - 03:48:54 MET

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

>Nie, to nie kwestia mozilli. Mowie o padach, ktore zdarzaja sie jak jest i nie jest
>wlaczona i o skutkach padu, jak jest wlaczona :)

To u Ciebie pad systemu wywołany jakimś babolem
instalacyjno-konfiguracyjnym czyści plik historii w Mozilli, gdy ta jest
włączona?
Mi system może paść tylko gdy nawbijam zbyt dużo okien windzianych przy
jednocześnie uruchomionej Mozilli.
Stąd przypuszczenie, że zagląda ona do obszarów WinOS2.
Natywne programy nigdy nie wywalają mi systemu ( te, które to próbowały
ćwiczyć, poszły pod F8:)
Takiego numeru jaki opisujesz nie miałem, ale jeżeli używasz
polskojęzycznej nakładki to przejdź chwilowo na EN i pomęcz Mozillę - u
mnie wersja anglojęzyczna (097) wywala się jedynie, gdy podczas
wysyłania posta wcisnę cancel, by przerwać wysyłanie. Ogólnie działa OK
 i nawet dość szybko - tylko ładuje się jak ślimak:) - ta wersja nie
miała jeszcze turbo loadera, a jest ostatnią, która chodzi pod Warpem 3
bez robienia zbędnej gimnastyki.

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
	< OS/2: Logic, not magic >