Re: irda

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Fri 10 Dec 2004 - 09:32:44 MET

Ninik wrote:

> mbs <mbs@granit.univ.szczecin.pl> nakombinował(a) coś takiego:
>
> Widziałem coś do laptopów, ale zastanawiam się nawet jeśli jest
> driver to jak potem pogadać z komputerem za jego pomocą? :)
> Coś musi odbierać i wysyłać pliki jednak.
> Dominik Chmaj

Tak sobie myślę, że masz rację - łyżka do zupy będzie w tym przypadku do
d..:)

Sądziłem, że masz problem softowy, a pytałeś się o komplet - tu nic
konkretnego nie poradzę, ale z całą pewnością widziałem program obsługi
IRD dla OS/2 - więc i stosowny sprzęt musi istnieć.
Moja pewność bierze się stąd, że zastanawiałem się wtedy, czy nie można
by było tak komórki...
Jeżeli chodzi zaś o sprzęt, to takie cosik widziałem w Media Markt, jest
również sprzedawane w postaci zestawu dla chobbystów
"elektroników-składaczy.
Niestety nie mam pojęcia, czy istnieją natywne programy OS/2, które
obsłużą właśnie ten model...
Może jednak lepiej odszukać program i zobaczyć co i z czym on potrafi -
przecież to Ty jesteś mistrzem w szukaniu na necie...
 - ja dziś nie potrafię podać nawet przybliżonego adresu:(

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >