Re: irda

Autor: Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>
Data: Fri 10 Dec 2004 - 10:11:25 MET

On Thu, 9 Dec 2004 21:25:36 +0000 (UTC), Ninik wrote:

>mbs <mbs@granit.univ.szczecin.pl> nakombinował(a) coś takiego:
>
>Widziałem coś do laptopów, ale zastanawiam się nawet jeśli jest driver to
>jak potem pogadać z komputerem za jego pomocą? :) Coś musi odbierać i
>wysyłać pliki jednak.

Szanowni koledzy, ale p....

IRDa to nic innego tylko kolejne medium transmisyjne tak jak drut, radio i tak dalej.
Standardowy pakiet do obsługi IRDa daje możliwość drukowania na drukarkach,
transmisji szeregowej oraz interfejsu typu Ethernet, czyli normalna sieć.

Jak widzicie komunikacja z drugim komputerem nie wymaga żadnych czarów
podobnie jak przy zastosowaniu twardego kabelka. Trzeba tylko podjąć
decyzję czy port szeregowy i np. Norton Commander, czy też zwykły interfejs
sieciowy i wszystko co dusza zapragnie.

Leszek KUBRAK
info@infokub.com.pl
Gadu-Gadu : 2868932