Re: Re: Konsola OS 2

Autor: Lech Wiktor Piotrowski <lewhoo_at_teamos2.org.pl>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 23:53:18 MET

Ja wiem, ze OS2 sie latwiej pisze, ale z szacunkiem: OS/2 :)

>I mamy tydzien czasu na to.
>O ile znalezienie informacje na temat Dos'a i konsoli Linuxa w internecie
>jest w miare łatwe. To jednak informacje na temat OS2 jest niewiele. :(

Hmm... sadze, ze aktualnie powinna byc niewiele mniejsza ilosc informacji niz o
DOSie, ale nie wiem... Zapewne wsyzstko przez to, ze help nie pozostawia wielkiego
pola do manewru :)

>Z tego co jedynie udało mi się zauważyć to konsola,a raczej polecenia tej
>konsoli są w dużej części podobne do tych z Dos'a.
>Mam pytanko, czy idzie zmienić kolory konsoli OS2 ??

Tak, przyklad z helpa:

SET PROMPT=$i[$p]$e[s$e[2;1H$e[34;47m$d$_$t$e[0m$e[u

>Tak jak ma to miejsce w Dosie przy pomocy komendy color?

No nie, robisz to promptem. Na koniec moesz ustawic sobie kolor, ktory to bedzie
kolorem wklepywanego tekstu. Podobnie jak pod dosem :)