Re: Re: Konsola OS 2

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Tue 30 Nov 2004 - 05:20:54 MET

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> Hmm, to mi wyglada na przyapdek CALKOWITEJ niewiedzy na temat tego systemu...
> Trzebaby jakis artykulik wprowadzajacy, nie tylko na temat konsoli...

Przecież dostał stosowne adresy!!!

Jak nie znajet angliskowo jazyka, nada iskat OS/2 na stronach
Uniwersytetu Kijowskiego:)
- tam także wiedzą który system jest prawdziwie dobry.

Czytać, a nie pytać o coś, na co już padła konkretna odpowiedź!

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >