Re: Konsola OS 2

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 16:37:26 MET

Styropian wrote:

> Witam serdecznie.
> Na wstępie odrazu mówię ,że z OS2 mam niewiele wspólnego...

> potrzebuję informacji na temat jego konsoli oraz komend
> które można w nich używać.
> Dobrzy by było,gdyby to było opisany w przejżysty sposób(np tak jak tutaj:
> http://bogdanski.webpark.pl/ -> opis ms dos).

Odwiedziłem powyższą stronkę i stosownie do jej zawartości polecam
pozycję, która z pewnością wystarczy:
Wolfram Borchers "OS/2 Warp prosto i przystępnie"
wersja polska wyd. ZNI NIKOM 1996 Warszawa (stary tel.252881).

Oczywiście szereg informacji jest dostępnych również na stronach:
http://www.teamos2.org.pl.

Wracając do zdania wstępnego:"z OS2 mam niewiele wspólnego" -
jeszcze nic straconego - masz szansę zapoznać się z
solidnym systemem operacyjnym.

Proszę zapoznać się z danyni zawartymi w załączniku.

Pozdrawiam,

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >