Konsola OS 2

Autor: Styropian <vinyl.82_at_interia.pl>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 07:13:42 MET

Witam serdecznie.
Na wstępie odrazu mówię ,że z OS2 mam niewiele wspólnego, ale obecnie
potrzebuję informacji na temat jego konsoli oraz komend które można w nich
używać.
Dobrzy by było,gdyby to było opisany w przejżysty sposób(np tak jak tutaj:
http://bogdanski.webpark.pl/ -> opis ms dos).
Jeśli zaś chodzi o komendy to raczej chodzi mi o takie które pozwolą na
własną parametryzację konsoli (czcionka,kolor itp)
Z góry dziękuję za jakiekolwiek informacje. Szukalem już we wszelkich
możliwych wyszukiwarkach,ale niestety niewiele znalazłem.
Więc ostatnia nadzieja w waszej grupie.
Pozdrawiam