Re: klonowanie dysku z warp3 -pomocy

Autor: Lech Wiktor Piotrowski <lewhoo_at_teamos2.org.pl>
Data: Wed 24 Nov 2004 - 13:39:26 MET

On Wed, 24 Nov 2004 13:14:36 +0100, Artur Alinowski wrote:

>Prościej i co ważne działa. ;-)
>Sam tak parę razy przenosiłem OS/a na nowy dysk.

No tak, a ja napisalem, ze nie mam doswiadczenia - a jednak troche mam :) Na pewno
dfsee da sie odpalic, kiedy system jest unieruchomiony... Poprzez dyskietke z
dosem/winda/os2. No i dfsee faktycznie klonuje partycje, a to polecenie chyba nie do
konca.

Co nie zmienia faktu, ze w tym wypadku chyba jest lepsze :)