Re: klonowanie dysku z warp3 -pomocy

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Wed 24 Nov 2004 - 12:36:47 MET

"PiotR." <lubzel_02@wp.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> system jest na dysku 270MB a chcę go sklonować na 1.2GB - norton ghost nie
> radzi sobie chciaz z opisu wymika ze powinien
> probowalem pod linuxem dd - poza partycja nie udalo mi sie skopiowac
> wszystkiego bo przy uruchamianiu pojawia sie komunikat:

CZyli nie przegrał wsyztskiego
stara komenda spod os/2:
xcopy /h/o/t/s/e/r/v
Znaczy nie klonuje ale przegrywa wszytskei pliki, czyli jeśli masz
partycję hpfs dodatkowo jeśli ta partycja ma tą samą literkę co ta z
której kopiujesz (albo będzie mieć) to to wystarczy. Można też spakować
wsyztskie pliki i je rozpakować.
Tak jak Lewhoo Ci polecił - DFSee jest świetne fo tego również. Używam i
polecam. Tylko pamiętaj żeby litery Ci się zgadzały (w warpie 3 nie było
LVM'a).

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564