Re: Re: Cos znowu zepsu  em

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Wed 17 Nov 2004 - 18:07:07 MET

Ninik wrote:

Ninik" nakombinował(a) coś takiego:
> Jednak sprzęt jest sprzętem i jeśli to nie był błąd spowodowany
> uszkodzeniem to zainteresuj się prądami w kompie bo przy lewych
> to w ogóle różne kfiatki się dzieją..

To może przy okazji ktoś mi podpowie co skopałem w WinOS2.
Sesja pełnoekranowa wiesza się w trybie enhacned, w okienkowej
prześwieca okno otwartego np. FC.
Zmiana sterownika grafiki na SNAPa nic nie daje.
Zmiania plików ini WinOs2 również nic nie daje.
Zauważyłem, że PM-2 (Proces Status) po wyjściu z dowolnego programu
najczęściej ujawnia niezamkniętą sesję okienkową.
???

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >