Re: Cos znowu zepsu ł em

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Wed 17 Nov 2004 - 10:34:39 MET

Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.pulapka-org.pl> nakombinował(a) coś
takiego:
> ALT-F1 przy starcie i domyslny pulpit.
> No i Robosave :D

Domyślny znaczy się jaki? Znaczy się ten instalacyjny?

Do autora wątku.
Pliki ini można jeszcze naprawiać przez wptools - chodzi dokładniej o
os2.ini i os2sys.ini z katalogu os/2. Masz jeszcze pliki o takich samych
nazwach, ale końcówkach rc - to szablony tych plików - możesz sobie
wygenerować nowe pliki ini z nich (tak jak byś świeżo po instalacji miał).

Poszukaj też w katalogu os2/archives czy nie masz jakichś plików ini - w
eCS jest standardowo xwp i mam ustawione archiwum raz na 6 dni - więc mnie
nie denerwuje to itd. Do tego ma trzymać 5 archiwów, a w razie awarii od
razu blokuje opcje ich tworzenia tak by nie utworzył jakiegoś lewego.
Polecam jeszcze dodatkowo zainteresować się zipem i backupem całej
partycji, u mnie tworzą się dwa - jeden co tydzień, drugi co dwa dni -
ustawione tak jest w eCS taask plannerze, ale spokojnie podczepisz pod
byle crona, który również jest pod oesa (jeśli masz wcześniejszą wersję).

Zalecam jednak sprawdzenie swojej pamięci, owy efekt miałem dość często
przy zepsutej pamięci - co mnie skutecznie nauczyło robić backupy ;) Haha
;) Jednak sprzęt jest sprzętem i jeśli to nie był błąd spowodowany
uszkodzeniem to zainteresuj się prądami w kompie bo przy lewych to w ogóle
różne kfiatki się dzieją..

Powodzenia.

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564