Re: Re: Wykres

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Mon 15 Nov 2004 - 20:22:07 MET

Ihsiak wrote:

> nie mam niestety żadnego postu, który miałby załącznik :( (podejrzewam,
> że bramka news<->mail wycięła) jeśli możesz mailem na bart2@asua.org.pl

Sprawdzałem - jest. Jak nie doszło Do ciebie to podaj jaki masa rozmiar
dopuszczalny maila - wyślę indywidualnie.

        Re: [OS2] Re: Wykres
    Date:
        Thu, 11 Nov 2004 00:28:24 -0500
    From:
        mbs <mbs@granit.univ.szczecin.pl>
     To:
        "Lista dyskusyjna OS2. OS2 z zewnątrz i od środka."
<os2@man.lodz.pl>
mbs wrote:

> Zadałem jeszcze jedno pytanie dot. naszej listy:

> Jasne że można!
>
> Pozdrawiam
> Andrzej Mazur info@ampartner.pl andrzej.mazur@proline.pl
>
> Niestety całość nie chciała się zmieścić na grupie - z pakietu musiałem
> usunąć katalog z bardzo udanymi dźwiękami - podeślę dla chętnych.
>
> W imieniu Grupowiczów wielkie dzięki! -
> Name: AM.RAR
> Part 1.2 Type: unspecified type (application/octet-stream)
> Encoding: base64

Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >