Re: [OffTopic] Co chcia? powiedzieę M$ a co powi edzia? nam Word :)

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Mon 15 Nov 2004 - 20:08:32 MET

Ihsiak wrote:

> niestety oryginalny, zreszta jak myslisz dlaczego dokumenty Worda
> zajmuja az tyle?

Przecież wiadomo - fachowcy z "Majkrosofta" stwierdzili, że czcionka ma
zajmować dwa razy tyle miejsca, obraz nie może być wkejony jako jpg,
tylko jako bitmapa itd.
Z praktyki wiem, że proste logo jest dodawane do dokumentu w
rozdzielczości 1280...- przez panie na stanowisku inspektora lub
specjalisty. Wytłumaczą ci one dokładnie, że musisz przejść na najnowszą
wersję Worda, bo 6.0 nie posiada trybu edycji poprawek:))??? Dasz jej
mnożnik 0,02 do jednej sprawy, to Ci za trzy miesiące przypomni sobie o
nim i bez pytania zastosuje - przecież nie określiłeś wyraźnie nowej
wartości - nie napisałeś jej na czole - więc Twoja wina!
A jak takiej dasz polecenie żeby znalazła w 100 stronicowym tekście
stronę ze słowami "pocałuj mnie w d...", to w ruch idzie mysza i jej
kółeczko - masz babę z głowy na cały dzień. Jeżeli nie daj Boże każesz
jej dodać z 20 pozycji rozstawionych po wielostronicowym arkuszu
kalkulacyjnym - to co robi? - kalkulator z tasiemką wydruku i jazda!

Czego chcesz? - dla takich ludzi Bil robi swoje programy.

Ta skrzynka Panie - to stacja dysków, a informatyk powiedział, że tego
nie da się zrobić. A co? - może miał powiedzieć jak się ma do tego
dobrać, żeby za chwilę rozwaliła system? Leszek kiedyś trafnie i
grzecznie powiedział: "ma nacisnąc ikonkę i poczekać aż wysunie się
szufladka":)

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >