Re: zwisy winos2

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 22:44:15 MET

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> komputerze,
> >
> DO momentu, kiedy zmienisz monitor. Wtedy pozostaje tylko tryb VGA. Taka prosta
> sprawa, a tak niedorobiona :/

Ja tak sobie myślę, że również sterownik Matroxa może głupieć przy
monitorze firmy krzak i nawet jak dam mu opcję sterowania za pomocą DDC,
nie bardzo może go prawidłowo rozpoznać - ciekawe - jeszcze nie
podmieniałem monitora.

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >