Re: problem z instalacjœ Fixa

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Wed 10 Nov 2004 - 20:54:00 MET

Mikołaj Nowacki wrote:

> Witam
>
> Jestem nowym użytkownikiem os/2 Warp 4 pl
> Mam problem z zainstalowaniem FixPaka11. Instalacja nie chce ruszyć pojawia
> się komunikat o nieistniejącej ścieżce:
>
> The path SET CSFCDROMDIR=C:\XROM011\FIX does not exist or is in valid
>
> Fixpaka rozpakowałem poleceniem diunpack do C:\XROM011\FIX i program CS 1.40
>
> Cojest nie tak?
> Proszę o pomoc
> GG 4477796
Ja mam zwyczaj uzupełniać system ręcznie.
Fixy mają konkretnie podane katalogi, należy wystartuwać z dyskietek
instalacyjnych ( bez włożonego CD), lub dyskietki startowej. Druga
dyskietka jest narzędziową i zawiera FC i strosowne pliki aby to
chodziło. Kopiujemy to co jest w fixie i ok. Druga wersja - bardziej
popularna to wpisanie dyskietek na HD i użycie programów do fiksowania -
są dostępne na hobbesie.
załączam moje dyskietki - są z Warpa3, ale wtym przypadku nie ma to
znaczenia.

Uwaga! przed rozpoczęciem jakiegokolwiek grzebania w systemie przekopiuj
działający system gdziekolwiek na dysk - w całości i obowiązkowo z
plikami ukrytymi. W razie "zbyt dużego poprawienia systemu", będziesz
miał możliwość powrotu poprzez zwykłe przekopiowanie. Postępuj tak przy
każdej istotnej zmianie systemu.
Jeżeli będziesz próbował to zapisać na CD to należy spakować rarem
poszczególne katalogi (najlepiej osobno) - oczywiście włącznie z plikami
ukrytymi katalogu głównego. Dlaczego ? -na CD nie są zapisywane
prawidłowo niektóre dane np. pulpitu.

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >