Re: Wykres

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 08:57:19 MET

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> Szukaj na hobbesie. Byly tam ze dwa prosciutkie, PMowe programiki, ktore rysowaly
> rozmaite zadane funkcje. Nie moge sobie przypomniec nazwy :(( A po stracie dysku
> nie mam.
>
> Moze jeden nazywal sie integra? Ale nie wiem.

Poszukam, ale po zobaczeniu tego, czego dokonał Andrzej w swoim Dosowym
programie, nie sądzę żeby mogło być coś bardziej interesującego. Tino
niech się schowa ze swymi bochomazami!

Masz tam gadający program, który rysuje bardo dobre wykresy dowolnych
funkcji, które wpisujesz tak jak stoją w równaniu.

Do tego jest bardzo ładny kalkulator naukowy, również gadający,
korzystający z oczywistych ustawień skrótów klawiaturowych. Prosty
przykład - wpisujesz "cos 30" naciskasz enter i jest wynik - pokombinuj
z kalkulatorem HP, a będziesz wiedział co wykasować.
Jest tylko jeden problem - to cudo nijak nie chce chodzić w sesji
okienkowej, a przyzwyczajenia OeSowe po tylu latach są bardo silne -
trzeba by wydłubać wersję natywną.

Wymiar pierwotnego programu dosowego "wykresy" to 180kb (z kalkulatorem
- aż się prosi aby to skompilować pod OS/2 - szkoda, że sam nie umiem -
wszystkiego nie da rady się nauczyć!

Może któryś z kolegów się skusi - mieli byśmy kolene polskie ładne
cegiełki w OS/2 - autor udostępnia kod!

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >