Re: RSJ-CD jako dyskietka

Autor: Warped <warpme_at_o2.pl>
Data: Fri 05 Nov 2004 - 22:14:03 MET

Leszek KUBRAK wrote:
> [...]

Myślę Leszku że Mariuszowi chodzi o co innnego.

RSJ implementuje CDWFS jako IFS generujący "w locie" ISO, gdzie user ma
dostęp z dowolnego poziomu OS (VIO, PM, WPS, etc).
Jako że ISO nie jest FS'em opracowanym to dynamicznego zwalniania
fizycznej przestrzeni dyskowej przy kasowaniu obiektów FS (plików) -
występuje dokładnie taki efekt jak opisał Mariusz.
Wyjsciem było by cachowanie plików na poziomie logicznym i generowanie
ISO w momencie finalize - ale wtedy czas finalize był by sumą czasu na
wygenerowanie ISO i zapisu na nośnik. Obecnie w RSJ jest to tylko czas
zapisu na nośnik - więc jest to jakiś kompromis.

Osobiście zgadzam się z Mariuszem co do subiektywnego wrażenia
"ułomności" RSJ (biorąc pod uwagę HORENDALNĄ cene za ten soft - ~245EUR)
(Za tę kasę mogli by chociaż zrobić progress bar dla finalize)