Re: Re: MCP2 za darmo i LEGALNIE !!!!! z serwera IBM !!!!!!

Autor: Marcin <marlenedWYTNIJTO_at_wp.pl>
Data: Mon 01 Nov 2004 - 22:00:14 MET

> No i chyba jest demo. Trzeba je kupić w Mensys ;-) Trial 3 miesiące !!! No i
> cena jest OK 0 $ :))))
> Złożyłem zamówienie i czekam na maila :)
> Mam tylko nadzieję że nie będzie miał więcej niż 100 mb.

No i mam to demo !!! Dwa mb ;-) Może i działa i wolniej niż VPC ale nie zawsze i
nie we wszystkich sytuacjach. No fakt wiele rzeczy nie działa. Dzwięk, fulscrean
... ale czy to jest takie ważne ??? Ogólnie jestem bardzo miło zaskoczony. Warp
4 i 3 chodzi OK. Knoppix tysz. Zobaczymy jak reszta. Producent rozpowszechnia tą
wersję jako ostateczną po mimo że wyżej wymienione funkcje nie działają. Ale
gdybym miał te cholerne 100$ to może ???