APM-OK!

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Tue 02 Nov 2004 - 03:41:17 MET

Niedawno zadałem pytanie o APM - na nowej maszynie nie wyłączało
monitora. Odpowiedzi nie byłe więc w wolnej chwili poszukałem sam.

Najnowszy Bios Compaq DeskPro jest dedykowany dla win... i on właśnie
(jak nazwa jego koligacji wskazuje) jest winien ale... można cofnąć się
z wersją APM i nie stosować ostatniej, a przedostatnią (dla Warp 3/4) -
wersja z 96.08.12 wyłącza monitor. Jest więc nieco inaczej niż na starej
maszynie - tam, aby uzyskać identyczny efekt, musiałem zapodać wersję
najnowszą (posiadaną) z 98.02.06.

Przy zastosowaniu jako karty graficznej SB16-PNP/ISA, przyśnięcie kompa
skutkuje wyłączeniem karty (w windzie również). Lekarstwem jest
ustawienie przcisku włączającego w opcji suspend-wakeup.

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >